اسلایدر

صوت الهادی داراب
صوت الهادی داراب
وب سایت رسمی هیات رهپویان اهل بیت داراب

 

 

روضه حضرت زهرا (س)

 

به آن دعای رسولی که مستجاب شدی (زمینه)

 

به آن دعای رسولی که مستجاب شدی (زمینه)

 

خادمت جبریل شد بال و پری پیدا کند (تک)

 

کرب و بلا رویائیه رویائیه (شور)

 

بر روضه های آل عبا قد کشیده ام (واحد)

 

بر روضه های آل عبا قد کشیده ام (واحد)

 

خدا را شکر مهمان حسینیم (واحد)

 

از عالم سری حسین دل می بری حسین (واحد تند)

 

من همه عمرم رو آقا با غمت زندگی کردم (تک)

 

من همه عمرم رو آقا با غمت زندگی کردم (تک)

 

مرغ روحم دوباره هوای پریدن داره (شور)

 

مرغ روحم دوباره هوای پریدن داره (شور)

 

دلم گرفته دوباره این شبا برا حرم گرفته (شور)

 

واها ها ها هـــــــــــــــــا حســــــــــــــین (ذکر)

 

پناه حرم کجا داری میری بگو برادرم (شور)

 

آقا یه عمره که هوامونو داری (شور)

 

هوا هوای کربلا هوای بین الحرمین (شور)

 

یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من (شور)

 

لب ما و قصه زلف تو (تک)

 

لب ما و قصه زلف تو (تک)

 

علت عاشقی ام دست کریمانه توست (تک)

 

ای افتخار اهل حرم یا علی مدد (شعرخوانی)

 



صوت الهادی هیئت رهپویان اهل بیت داراب voicehadidarab
نوشته شده در تاريخ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, توسط زائر کربلا